MENU
MENU
MENU

Η αξιοποίηση των εταιρικών δεδομένων αποτελεί όχι μόνο τεχνική πρόκληση, αλλά και κουλτούρας και συνεργασίας.

10 Ιουνίου 2024

Η αξιοποίηση των εταιρικών δεδομένων αποτελεί όχι μόνο τεχνική πρόκληση, αλλά και κουλτούρας και συνεργασίας.

Η αξιοποίηση των εταιρικών δεδομένων αποτελεί όχι μόνο τεχνική πρόκληση, αλλά και κουλτούρας και συνεργασίας.

Στη Seven Red Lines, βοηθάμε εταιρείες να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τα δεδομένα τους με συστήματα ΒΙ και ΑΙ. Δίνουμε επίσης σημασία στον ανθρώπινο παράγοντα, καθώς έχει καθοριστικό ρόλο στο προσδοκώμενο όφελος τέτοιων επενδύσεων.

Στη Seven Red Lines, βοηθάμε εταιρείες να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τα δεδομένα τους με συστήματα ΒΙ και ΑΙ. Δίνουμε επίσης σημασία στον ανθρώπινο παράγοντα, καθώς έχει καθοριστικό ρόλο στο προσδοκώμενο όφελος τέτοιων επενδύσεων.

Στη Seven Red Lines, βοηθάμε εταιρείες να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αξιοποιώντας τα δεδομένα τους με συστήματα ΒΙ και ΑΙ. Δίνουμε επίσης σημασία στον ανθρώπινο παράγοντα, καθώς έχει καθοριστικό ρόλο στο προσδοκώμενο όφελος τέτοιων επενδύσεων.

Αντώνης Σιδερής Managing Director, Seven Red Lines.

Η αξία των δεδομένων και η ανάγκη για την αξιοποίησή τους είναι ξεκάθαρη πια στις περισσότερες επιχειρήσεις. Είτε για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είτε από φόβο για τον ανταγωνισμό, ο μετασχηματισμός τους σε «data driven» οργανισμούς αποτελεί στόχο για τον οποίο γίνονται σημαντικές επενδύσεις.


Ειδικά με την εκρηκτική ανάπτυξη του ΑΙ, οι προσδοκίες για ακόμα σημαντικότερα οφέλη από την υιοθέτησή του, γίνονται ακόμα μεγαλύτερες. Όπως αναφέρθηκε και στην έκδοση του NetWeek για τους 50 transformation officers, «σχεδόν ομόφωνα, αναγνωρίζουν το ΑΙ ως τη τεχνολογία με τη μεγαλύτερη επίδραση στον ψηφιακό μετασχηματισμό για το επόμενο διάστημα».


Ωστόσο, πρέπει να αναλογιστούμε ότι η αξιοποίηση των δεδομένων και ειδικότερα, οι επενδύσεις σε έργα data management, ΒΙ και ΑΙ ήταν σημαντικές εδώ και αρκετά χρόνια. Παρόλα αυτά, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και όχι μόνο, τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων συχνά υπολείπονται των προσδοκιών. Οι λόγοι είναι πολλοί, τόσο τεχνικοί, όσο και οργανωτικοί ή κουλτούρας. Εστιάζοντας σε μερικούς από αυτούς αναγνωρίζουμε θέματα όπως:


Scope και χρήση. Συχνά τα έργα έχουν εστιασμένο αντικείμενο, αφορούν σε ένα τμήμα ή αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα του οργανισμού. Σε άλλες περιπτώσεις, οι υπάλληλοι δεν διαθέτουν τα skills, ή την επιθυμία, για να χρησιμοποιήσουν τα νέα εργαλεία και προτιμούν τον «τρόπου που πάντα δουλεύαμε». Τέλος, δεν είναι σπάνιο απλά να μην γνωρίζουν ότι υπάρχουν τα εργαλεία και οι αναφορές που χρειάζονται, με αποτέλεσμα να αναπαράγουν δουλειά που είναι ήδη έτοιμη.


Αξιοπιστία στο χρόνο. Αναγκαία συνθήκη για να λάβει μια εταιρεία τα προσδοκόμενα οφέλη από τέτοια συστήματα, είναι να εμπιστεύονται οι χρήστες τα στοιχεία του βλέπουν. Είναι περισσότερο τεχνικό θέμα, που απαιτεί όμως καλή κατανόηση του αντικειμένου στο σχεδιασμό και δικλείδες ασφαλείας στη λειτουργία του για τη διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων. 


Επίσης, συχνά, δεν δίνεται η ίδια βαρύτητα στη συντήρηση τέτοιων συστημάτων, όσο στην υλοποίησή τους. Καθώς αποτυπώνουν τη λογική του business της επιχείρησης, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται, πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την ενημέρωση αυτών των αλλαγών. Τέλος, ακόμα και η καθημερινή παρακολούθηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων, επηρεάζει την αξιοπιστία των συστημάτων αυτών και τελικά τη χρήση τους από τους υπαλλήλους.


Ως αποτέλεσμα, το Excel διατηρεί την κυριαρχία του στην αξιοποίηση των δεδομένων, με όλα τα συνεπακόλουθα προβλήματα αξιοπιστίας των στοιχείων και του κόστους ως προς το χρόνο χρόνου που δαπανάται για επεξεργασία και ανάλυση.

Η αξία των δεδομένων και η ανάγκη για την αξιοποίησή τους είναι ξεκάθαρη πια στις περισσότερες επιχειρήσεις. Είτε για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είτε από φόβο για τον ανταγωνισμό, ο μετασχηματισμός τους σε «data driven» οργανισμούς αποτελεί στόχο για τον οποίο γίνονται σημαντικές επενδύσεις.


Ειδικά με την εκρηκτική ανάπτυξη του ΑΙ, οι προσδοκίες για ακόμα σημαντικότερα οφέλη από την υιοθέτησή του, γίνονται ακόμα μεγαλύτερες. Όπως αναφέρθηκε και στην έκδοση του NetWeek για τους 50 transformation officers, «σχεδόν ομόφωνα, αναγνωρίζουν το ΑΙ ως τη τεχνολογία με τη μεγαλύτερη επίδραση στον ψηφιακό μετασχηματισμό για το επόμενο διάστημα».


Ωστόσο, πρέπει να αναλογιστούμε ότι η αξιοποίηση των δεδομένων και ειδικότερα, οι επενδύσεις σε έργα data management, ΒΙ και ΑΙ ήταν σημαντικές εδώ και αρκετά χρόνια. Παρόλα αυτά, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και όχι μόνο, τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων συχνά υπολείπονται των προσδοκιών. Οι λόγοι είναι πολλοί, τόσο τεχνικοί, όσο και οργανωτικοί ή κουλτούρας. Εστιάζοντας σε μερικούς από αυτούς αναγνωρίζουμε θέματα όπως:


Scope και χρήση. Συχνά τα έργα έχουν εστιασμένο αντικείμενο, αφορούν σε ένα τμήμα ή αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα του οργανισμού. Σε άλλες περιπτώσεις, οι υπάλληλοι δεν διαθέτουν τα skills, ή την επιθυμία, για να χρησιμοποιήσουν τα νέα εργαλεία και προτιμούν τον «τρόπου που πάντα δουλεύαμε». Τέλος, δεν είναι σπάνιο απλά να μην γνωρίζουν ότι υπάρχουν τα εργαλεία και οι αναφορές που χρειάζονται, με αποτέλεσμα να αναπαράγουν δουλειά που είναι ήδη έτοιμη.


Αξιοπιστία στο χρόνο. Αναγκαία συνθήκη για να λάβει μια εταιρεία τα προσδοκόμενα οφέλη από τέτοια συστήματα, είναι να εμπιστεύονται οι χρήστες τα στοιχεία του βλέπουν. Είναι περισσότερο τεχνικό θέμα, που απαιτεί όμως καλή κατανόηση του αντικειμένου στο σχεδιασμό και δικλείδες ασφαλείας στη λειτουργία του για τη διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων. 


Επίσης, συχνά, δεν δίνεται η ίδια βαρύτητα στη συντήρηση τέτοιων συστημάτων, όσο στην υλοποίησή τους. Καθώς αποτυπώνουν τη λογική του business της επιχείρησης, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται, πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την ενημέρωση αυτών των αλλαγών. Τέλος, ακόμα και η καθημερινή παρακολούθηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων, επηρεάζει την αξιοπιστία των συστημάτων αυτών και τελικά τη χρήση τους από τους υπαλλήλους.


Ως αποτέλεσμα, το Excel διατηρεί την κυριαρχία του στην αξιοποίηση των δεδομένων, με όλα τα συνεπακόλουθα προβλήματα αξιοπιστίας των στοιχείων και του κόστους ως προς το χρόνο χρόνου που δαπανάται για επεξεργασία και ανάλυση.

Η αξία των δεδομένων και η ανάγκη για την αξιοποίησή τους είναι ξεκάθαρη πια στις περισσότερες επιχειρήσεις. Είτε για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είτε από φόβο για τον ανταγωνισμό, ο μετασχηματισμός τους σε «data driven» οργανισμούς αποτελεί στόχο για τον οποίο γίνονται σημαντικές επενδύσεις.


Ειδικά με την εκρηκτική ανάπτυξη του ΑΙ, οι προσδοκίες για ακόμα σημαντικότερα οφέλη από την υιοθέτησή του, γίνονται ακόμα μεγαλύτερες. Όπως αναφέρθηκε και στην έκδοση του NetWeek για τους 50 transformation officers, «σχεδόν ομόφωνα, αναγνωρίζουν το ΑΙ ως τη τεχνολογία με τη μεγαλύτερη επίδραση στον ψηφιακό μετασχηματισμό για το επόμενο διάστημα».


Ωστόσο, πρέπει να αναλογιστούμε ότι η αξιοποίηση των δεδομένων και ειδικότερα, οι επενδύσεις σε έργα data management, ΒΙ και ΑΙ ήταν σημαντικές εδώ και αρκετά χρόνια. Παρόλα αυτά, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και όχι μόνο, τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων συχνά υπολείπονται των προσδοκιών. Οι λόγοι είναι πολλοί, τόσο τεχνικοί, όσο και οργανωτικοί ή κουλτούρας. Εστιάζοντας σε μερικούς από αυτούς αναγνωρίζουμε θέματα όπως:


Scope και χρήση. Συχνά τα έργα έχουν εστιασμένο αντικείμενο, αφορούν σε ένα τμήμα ή αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα του οργανισμού. Σε άλλες περιπτώσεις, οι υπάλληλοι δεν διαθέτουν τα skills, ή την επιθυμία, για να χρησιμοποιήσουν τα νέα εργαλεία και προτιμούν τον «τρόπου που πάντα δουλεύαμε». Τέλος, δεν είναι σπάνιο απλά να μην γνωρίζουν ότι υπάρχουν τα εργαλεία και οι αναφορές που χρειάζονται, με αποτέλεσμα να αναπαράγουν δουλειά που είναι ήδη έτοιμη.


Αξιοπιστία στο χρόνο. Αναγκαία συνθήκη για να λάβει μια εταιρεία τα προσδοκόμενα οφέλη από τέτοια συστήματα, είναι να εμπιστεύονται οι χρήστες τα στοιχεία του βλέπουν. Είναι περισσότερο τεχνικό θέμα, που απαιτεί όμως καλή κατανόηση του αντικειμένου στο σχεδιασμό και δικλείδες ασφαλείας στη λειτουργία του για τη διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων. 


Επίσης, συχνά, δεν δίνεται η ίδια βαρύτητα στη συντήρηση τέτοιων συστημάτων, όσο στην υλοποίησή τους. Καθώς αποτυπώνουν τη λογική του business της επιχείρησης, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται, πρέπει να υπάρχει μέριμνα για την ενημέρωση αυτών των αλλαγών. Τέλος, ακόμα και η καθημερινή παρακολούθηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων, επηρεάζει την αξιοπιστία των συστημάτων αυτών και τελικά τη χρήση τους από τους υπαλλήλους.


Ως αποτέλεσμα, το Excel διατηρεί την κυριαρχία του στην αξιοποίηση των δεδομένων, με όλα τα συνεπακόλουθα προβλήματα αξιοπιστίας των στοιχείων και του κόστους ως προς το χρόνο χρόνου που δαπανάται για επεξεργασία και ανάλυση.

H Seven Red Lines, εστιάζει στην αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων, τόσο των τεχνικών, όσο της αλλαγής κουλτούρας και αποδοχής της αλλαγής. Ίσως το πιο εύκολο κομμάτι της διαδικασίας είναι το τεχνικό. Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία είναι κάτι που δεν προβληματίζει ιδιαίτερα. Δεν αρκεί όμως μια τεχνικά άρτια λύση για να αποκομίσει ο πελάτης τα οφέλη που περιμένει από την επένδυσή του. 


Η συνεργασία των ανθρώπων στις εμπλεκόμενες εταιρίες αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και συμπερίληψης, ειδικά βασικών ατόμων που έχουν την γνώση που δεν είναι καταγεγραμμένη κάπου και συχνά επηρεάζουν την οπτική του συνόλου στην αποδοχή κάθε αλλαγής. Είναι σημαντική η εμπλοκή των τελικών χρηστών στην ανάλυση και η ουσιαστική υποστήριξη και εκπαίδευσή τους στην χρήση αλλά και προσαρμογή στο νέο τρόπο εργασίας, με τρόπο ομαλό, σταδιακό, χωρίς να αυξηθεί ο φόρτος τους. 


Τέλος, ένας παράγοντας που συχνά αντιμετωπίζεται ως περιττό έξοδο, είναι η υποστήριξη τέτοιων συστημάτων μετά την παράδοση. Οι επιχειρήσεις διαρκώς εξελίσσονται και προσαρμόζονται σε αλλαγές. Το ίδιο πρέπει να γίνεται και στα συστήματα αυτά. Επιπλέον είναι απαραίτητη η παρακολούθηση της καλής λειτουργίας τους για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας τους χωρίς να επιβαρύνει τον πελάτη με επιπλέον δουλειά. 

H Seven Red Lines, εστιάζει στην αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων, τόσο των τεχνικών, όσο της αλλαγής κουλτούρας και αποδοχής της αλλαγής. Ίσως το πιο εύκολο κομμάτι της διαδικασίας είναι το τεχνικό. Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία είναι κάτι που δεν προβληματίζει ιδιαίτερα. Δεν αρκεί όμως μια τεχνικά άρτια λύση για να αποκομίσει ο πελάτης τα οφέλη που περιμένει από την επένδυσή του. 


Η συνεργασία των ανθρώπων στις εμπλεκόμενες εταιρίες αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και συμπερίληψης, ειδικά βασικών ατόμων που έχουν την γνώση που δεν είναι καταγεγραμμένη κάπου και συχνά επηρεάζουν την οπτική του συνόλου στην αποδοχή κάθε αλλαγής. Είναι σημαντική η εμπλοκή των τελικών χρηστών στην ανάλυση και η ουσιαστική υποστήριξη και εκπαίδευσή τους στην χρήση αλλά και προσαρμογή στο νέο τρόπο εργασίας, με τρόπο ομαλό, σταδιακό, χωρίς να αυξηθεί ο φόρτος τους. 


Τέλος, ένας παράγοντας που συχνά αντιμετωπίζεται ως περιττό έξοδο, είναι η υποστήριξη τέτοιων συστημάτων μετά την παράδοση. Οι επιχειρήσεις διαρκώς εξελίσσονται και προσαρμόζονται σε αλλαγές. Το ίδιο πρέπει να γίνεται και στα συστήματα αυτά. Επιπλέον είναι απαραίτητη η παρακολούθηση της καλής λειτουργίας τους για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας τους χωρίς να επιβαρύνει τον πελάτη με επιπλέον δουλειά. 

H Seven Red Lines, εστιάζει στην αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων, τόσο των τεχνικών, όσο της αλλαγής κουλτούρας και αποδοχής της αλλαγής. Ίσως το πιο εύκολο κομμάτι της διαδικασίας είναι το τεχνικό. Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία είναι κάτι που δεν προβληματίζει ιδιαίτερα. Δεν αρκεί όμως μια τεχνικά άρτια λύση για να αποκομίσει ο πελάτης τα οφέλη που περιμένει από την επένδυσή του. 


Η συνεργασία των ανθρώπων στις εμπλεκόμενες εταιρίες αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και συμπερίληψης, ειδικά βασικών ατόμων που έχουν την γνώση που δεν είναι καταγεγραμμένη κάπου και συχνά επηρεάζουν την οπτική του συνόλου στην αποδοχή κάθε αλλαγής. Είναι σημαντική η εμπλοκή των τελικών χρηστών στην ανάλυση και η ουσιαστική υποστήριξη και εκπαίδευσή τους στην χρήση αλλά και προσαρμογή στο νέο τρόπο εργασίας, με τρόπο ομαλό, σταδιακό, χωρίς να αυξηθεί ο φόρτος τους. 


Τέλος, ένας παράγοντας που συχνά αντιμετωπίζεται ως περιττό έξοδο, είναι η υποστήριξη τέτοιων συστημάτων μετά την παράδοση. Οι επιχειρήσεις διαρκώς εξελίσσονται και προσαρμόζονται σε αλλαγές. Το ίδιο πρέπει να γίνεται και στα συστήματα αυτά. Επιπλέον είναι απαραίτητη η παρακολούθηση της καλής λειτουργίας τους για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας τους χωρίς να επιβαρύνει τον πελάτη με επιπλέον δουλειά. 

Οι λύσεις της Seven Red Lines, βασίζονται στην αξιόπιστη συλλογή και διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων και τη χρήση τους σε συστήματα ΒΙ ή ΑΙ. 


Data Warehouse, Single Point of Truth. Προκειμένου να αξιοποιήσει μια εταιρεία τα δεδομένα της, πρέπει αυτά να είναι σωστά, πλήρη, αξιόπιστα, χρήσιμα και ενημερωμένα. Ειδικά σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πολλά συστήματα, αυτό αποτελεί πρόκληση καθώς συχνά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους και η πληροφορία είναι κατακερματισμένη. Είναι αναγκαία η υλοποίηση κάποιας μορφής αποθήκης, όπου θα μπορεί να εγγυηθεί τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να αποτελέσει το σημείο από το οποίο άλλα συστήματα θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα. 


Business Intelligence. Το BI αποτελεί βασική ανάγκη κάθε εταιρείας. Στη Seven Red Lines, υλοποιούμε tailored-made συστήματα BI για να καλύψουμε τις ανάγκες και της πιο απαιτητικής εταιρείας. Επίσης, διαθέτουμε το ASK, μια ομάδα έτοιμων αναφορών για την παρακολούθηση εμπορικών και οικονομικών στοιχείων. Το ASK, αποτελεί ένα εύκολο τρόπο εισαγωγής μιας εταιρείας στη χρήση ΒΙ. Μπορεί εύκολα, σταδιακά, να επεκταθεί σε ένα custom σύστημα. Επιπλέον, αξιοποιούμε την εμπειρία μας και υλοποιούμε λύσεις σε εξειδικευμένα businesses, όπως είναι ο κλάδος του αυτοκινήτου.


Χαρακτηριστικό των λύσεων μας, είναι η δυνατότητα επέκτασης των μοντέλων με νέες περιοχές ανάλυσης, η μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης και προσαρμογής των στοιχείων και των αναφορών καθώς και η ευκολία με την οποία μπορούν οι χρήστες να κάνουν δικές τους αναφορές και αναλύσεις.


Τέλος, ο κρίσιμος παράγοντας είναι αυτός του ανθρώπου. Βοηθάμε τους χρήστες να καταλάβουν το κέρδος για αυτούς από τη χρήση των συστημάτων. Εκπαιδεύουμε τα άτομα για να εξοικειωθούν με το σύστημα και το νέο τρόπο εργασίας, ώστε να μην εκφυλιστεί στη λειτουργικότητα του «export to Excel». Το self-service BI είναι buzzword της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί κάτι σπάνιο στην πράξη. Απαιτεί εκπαίδευση, υποστήριξη και απλότητα σχεδιασμού. 


Artificial Intelligence. Το AI αποτελεί το πιο προβεβλημένο αντικείμενο αυτή την περίοδο. Στην Seven Red Lines υλοποιούμε custom έργα, προσπαθώντας να λύσουμε συγκεκριμένα προβλήματα, όπως Customer Segmentation, Churn analysis κ.α.. Επιπλέον, μόλις ολοκληρώθηκε η υλοποίηση για την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς πελατών και την πρόταση προϊόντων για Cross-Selling. Με αυτή τη λύση, οι πελάτες αποκτούν ένα σύστημα προσαρμοσμένο στο δικό τους business, μέσω του οποίου θα παρακολουθούν την εξέλιξη της αγοραστικής συνήθειας των πελατών τους. Θα μπορούν να κάνουν στοχευμένες ενέργειες Cross-Selling και θα διαθέτουν και τα εργαλεία BI για την αξιολόγηση αυτών των ενεργειών.


Με εξειδικευμένες λύσεις, παρέχοντας αξιόπιστα συστήματα, υποστήριξη, προτάσεις για βελτιώσεις και μια διάφανη συνεργασία που βασίζεται στην ειλικρίνεια και το αμοιβαίο κέρδος, φιλοδοξούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να γίνουν Data-Educated. Να έχουν την πληροφορία που χρειάζονται, τα εργαλεία και insights διατηρώντας τον άνθρωπο στην εξίσωση με την εμπειρία και την κριτική σκέψη που διαθέτει.

Οι λύσεις της Seven Red Lines, βασίζονται στην αξιόπιστη συλλογή και διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων και τη χρήση τους σε συστήματα ΒΙ ή ΑΙ. 


Data Warehouse, Single Point of Truth. Προκειμένου να αξιοποιήσει μια εταιρεία τα δεδομένα της, πρέπει αυτά να είναι σωστά, πλήρη, αξιόπιστα, χρήσιμα και ενημερωμένα. Ειδικά σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πολλά συστήματα, αυτό αποτελεί πρόκληση καθώς συχνά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους και η πληροφορία είναι κατακερματισμένη. Είναι αναγκαία η υλοποίηση κάποιας μορφής αποθήκης, όπου θα μπορεί να εγγυηθεί τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να αποτελέσει το σημείο από το οποίο άλλα συστήματα θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα. 


Business Intelligence. Το BI αποτελεί βασική ανάγκη κάθε εταιρείας. Στη Seven Red Lines, υλοποιούμε tailored-made συστήματα BI για να καλύψουμε τις ανάγκες και της πιο απαιτητικής εταιρείας. Επίσης, διαθέτουμε το ASK, μια ομάδα έτοιμων αναφορών για την παρακολούθηση εμπορικών και οικονομικών στοιχείων. Το ASK, αποτελεί ένα εύκολο τρόπο εισαγωγής μιας εταιρείας στη χρήση ΒΙ. Μπορεί εύκολα, σταδιακά, να επεκταθεί σε ένα custom σύστημα. Επιπλέον, αξιοποιούμε την εμπειρία μας και υλοποιούμε λύσεις σε εξειδικευμένα businesses, όπως είναι ο κλάδος του αυτοκινήτου.


Χαρακτηριστικό των λύσεων μας, είναι η δυνατότητα επέκτασης των μοντέλων με νέες περιοχές ανάλυσης, η μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης και προσαρμογής των στοιχείων και των αναφορών καθώς και η ευκολία με την οποία μπορούν οι χρήστες να κάνουν δικές τους αναφορές και αναλύσεις.


Τέλος, ο κρίσιμος παράγοντας είναι αυτός του ανθρώπου. Βοηθάμε τους χρήστες να καταλάβουν το κέρδος για αυτούς από τη χρήση των συστημάτων. Εκπαιδεύουμε τα άτομα για να εξοικειωθούν με το σύστημα και το νέο τρόπο εργασίας, ώστε να μην εκφυλιστεί στη λειτουργικότητα του «export to Excel». Το self-service BI είναι buzzword της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί κάτι σπάνιο στην πράξη. Απαιτεί εκπαίδευση, υποστήριξη και απλότητα σχεδιασμού. 


Artificial Intelligence. Το AI αποτελεί το πιο προβεβλημένο αντικείμενο αυτή την περίοδο. Στην Seven Red Lines υλοποιούμε custom έργα, προσπαθώντας να λύσουμε συγκεκριμένα προβλήματα, όπως Customer Segmentation, Churn analysis κ.α.. Επιπλέον, μόλις ολοκληρώθηκε η υλοποίηση για την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς πελατών και την πρόταση προϊόντων για Cross-Selling. Με αυτή τη λύση, οι πελάτες αποκτούν ένα σύστημα προσαρμοσμένο στο δικό τους business, μέσω του οποίου θα παρακολουθούν την εξέλιξη της αγοραστικής συνήθειας των πελατών τους. Θα μπορούν να κάνουν στοχευμένες ενέργειες Cross-Selling και θα διαθέτουν και τα εργαλεία BI για την αξιολόγηση αυτών των ενεργειών.


Με εξειδικευμένες λύσεις, παρέχοντας αξιόπιστα συστήματα, υποστήριξη, προτάσεις για βελτιώσεις και μια διάφανη συνεργασία που βασίζεται στην ειλικρίνεια και το αμοιβαίο κέρδος, φιλοδοξούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να γίνουν Data-Educated. Να έχουν την πληροφορία που χρειάζονται, τα εργαλεία και insights διατηρώντας τον άνθρωπο στην εξίσωση με την εμπειρία και την κριτική σκέψη που διαθέτει.

Οι λύσεις της Seven Red Lines, βασίζονται στην αξιόπιστη συλλογή και διασφάλιση της ποιότητας των δεδομένων και τη χρήση τους σε συστήματα ΒΙ ή ΑΙ. 


Data Warehouse, Single Point of Truth. Προκειμένου να αξιοποιήσει μια εταιρεία τα δεδομένα της, πρέπει αυτά να είναι σωστά, πλήρη, αξιόπιστα, χρήσιμα και ενημερωμένα. Ειδικά σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πολλά συστήματα, αυτό αποτελεί πρόκληση καθώς συχνά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους και η πληροφορία είναι κατακερματισμένη. Είναι αναγκαία η υλοποίηση κάποιας μορφής αποθήκης, όπου θα μπορεί να εγγυηθεί τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να αποτελέσει το σημείο από το οποίο άλλα συστήματα θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα. 


Business Intelligence. Το BI αποτελεί βασική ανάγκη κάθε εταιρείας. Στη Seven Red Lines, υλοποιούμε tailored-made συστήματα BI για να καλύψουμε τις ανάγκες και της πιο απαιτητικής εταιρείας. Επίσης, διαθέτουμε το ASK, μια ομάδα έτοιμων αναφορών για την παρακολούθηση εμπορικών και οικονομικών στοιχείων. Το ASK, αποτελεί ένα εύκολο τρόπο εισαγωγής μιας εταιρείας στη χρήση ΒΙ. Μπορεί εύκολα, σταδιακά, να επεκταθεί σε ένα custom σύστημα. Επιπλέον, αξιοποιούμε την εμπειρία μας και υλοποιούμε λύσεις σε εξειδικευμένα businesses, όπως είναι ο κλάδος του αυτοκινήτου.


Χαρακτηριστικό των λύσεων μας, είναι η δυνατότητα επέκτασης των μοντέλων με νέες περιοχές ανάλυσης, η μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης και προσαρμογής των στοιχείων και των αναφορών καθώς και η ευκολία με την οποία μπορούν οι χρήστες να κάνουν δικές τους αναφορές και αναλύσεις.


Τέλος, ο κρίσιμος παράγοντας είναι αυτός του ανθρώπου. Βοηθάμε τους χρήστες να καταλάβουν το κέρδος για αυτούς από τη χρήση των συστημάτων. Εκπαιδεύουμε τα άτομα για να εξοικειωθούν με το σύστημα και το νέο τρόπο εργασίας, ώστε να μην εκφυλιστεί στη λειτουργικότητα του «export to Excel». Το self-service BI είναι buzzword της προηγούμενης δεκαετίας, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί κάτι σπάνιο στην πράξη. Απαιτεί εκπαίδευση, υποστήριξη και απλότητα σχεδιασμού. 


Artificial Intelligence. Το AI αποτελεί το πιο προβεβλημένο αντικείμενο αυτή την περίοδο. Στην Seven Red Lines υλοποιούμε custom έργα, προσπαθώντας να λύσουμε συγκεκριμένα προβλήματα, όπως Customer Segmentation, Churn analysis κ.α.. Επιπλέον, μόλις ολοκληρώθηκε η υλοποίηση για την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς πελατών και την πρόταση προϊόντων για Cross-Selling. Με αυτή τη λύση, οι πελάτες αποκτούν ένα σύστημα προσαρμοσμένο στο δικό τους business, μέσω του οποίου θα παρακολουθούν την εξέλιξη της αγοραστικής συνήθειας των πελατών τους. Θα μπορούν να κάνουν στοχευμένες ενέργειες Cross-Selling και θα διαθέτουν και τα εργαλεία BI για την αξιολόγηση αυτών των ενεργειών.


Με εξειδικευμένες λύσεις, παρέχοντας αξιόπιστα συστήματα, υποστήριξη, προτάσεις για βελτιώσεις και μια διάφανη συνεργασία που βασίζεται στην ειλικρίνεια και το αμοιβαίο κέρδος, φιλοδοξούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να γίνουν Data-Educated. Να έχουν την πληροφορία που χρειάζονται, τα εργαλεία και insights διατηρώντας τον άνθρωπο στην εξίσωση με την εμπειρία και την κριτική σκέψη που διαθέτει.